Incidències

Certificat de qualitat ISO 9001:2015

separadorG

La certificació de qualitat ISO 9001:2015 avala el treball solvent i la total dedicació de tothom qui treballa a la companyia d’autobusos.

Ens enorgulleix poder dir que una empresa tan jove com la nostra compta amb una distinció que avala l’eficàcia del servei, la seva puntualitat i qualitat, l’amabilitat i l’eficiència del seu personal i la comoditat i la seguretat dels vehicles.

La certificació de qualitat ISO 9001:2015 només es concedeix a les empreses que tenen un alt nivell de qualitat global en el seu servei, des de l’atenció al client fins als processos administratius i de control.

separadorG

PRINCIPIS ESTRATÈGICS

MISSIÓ

Proporcionar a la ciutadania un servei de transport públic eficient, modern, còmode i segur, capaç de convertir-se amb veritable alternativa de mobilitat vers el vehicle privat.

VISIÓ

Reus Transport vol dodotar de les prestacions més modernes i funcionals als seus serveis per facilitar la vida als usuaris en els seus desplaçaments dins de la ciutat de Reus.

VALORS

·Orientació al client. Escoltar la veu del client en tot moment.
·Millora continua. Establir una cultura de qualitat total a l’organització.
·Eficiència. Servir un servei eficient a tots els nostres grups d’interès.
·Compromís. Treballar en equip, amb responsabilitat, mantenint present els nostres principis estratègics.
·Flexibilitat. Rapidesa de resposta a les oportunitats de mercat.
·Honestitat. Congruència amb el pensar, dir i fer, realitzant el nostre treball amb claretat i transparència.
·Bon clima. Oferir un tracte amable, respectuós, personalitzat als altres.

POLÍTICA DE QUALITAT

La direcció de Reus Transport Públic S.A. estableix les següents polítiques:

·Millora continuade l’eficàcia del sistema i el compliment dels requisits legals.
·Portar a terme serveis que estiguin en concordança amb les necessitats canviants de la ciutat, tenint en compte les perspectives de creixement.
·Fomentar l’ús del transport públic donant-li la visió d’una alternativa atractiva a l’automóbil.
·Realitzar un servei que sigui percebut com fiable, eficaç, eficient i tambésegur per a tots els usuaris.
·Alnalitzar les necessitatsdels usuaris a fi d’introduir els canvis per satisfer-les.
·Gestionar els riscos i oportunitats que pugin afectar a la conformitat del servei.
·Aconseguir la participació, compromís i col·laboració dels empleats per a donar un servei de qualitat.
·Utilitzar equips tecnològicament avançats pel que fa el medi ambient (gasos, soroll, etc.) i agilitat i comoditat del servei.
·Forjar una coordinació amb altres entitats a nivell estructural, així com per a donar resposta a possibles necessitats conjunturals que es pugin presentar.

Ús de les cookies

Aquest lloc web utilitza les cookies perque tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per l'acceptació de les esmentades cookies (galetes) i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies